WARTOŚCI
Cztery główne idee, które przyświecały nam podczas tworzenia marki Prudential to:
- roztropność
- uczciwość
- umiejętność przewidywania
- ludzkie podejście
Powyższe wartości jasno wytyczają kierunek naszych działań. Właśnie one znajdują swoje odbicie w naszych produktach, w codziennej pracy oraz w podejściu do Klienta. To dzięki nim umiejętnie pokonujemy przeszkody, które stawia przed nami współczesny świat.
Roztropność
- Nie podejmujemy zbędnego ryzyka - naszym celem jest osiąganie dobrych wyników
z korzyścią dla Klienta. - Nasi pracownicy i konsultanci są doskonale wyszkoleni - zapewnią profesjonalną i fachową pomoc w planowaniu przyszłości finansowej Klientów.
Uczciwość
- Posiadamy przejrzyste produkty, jasno informujemy o zasadach zawartych w umowie.
- Rozumiemy, że życie pisze różne scenariusze - nasze produkty są elastyczne i umożliwiają wprowadzanie zmian w przełomowych momentach życia.
Umiejętność przewidywania
- Myślimy przyszłościowo - stosujemy nowoczesne technologie i narzędzia oraz proste procesy obsługi - wszystko po to, by zapewnić jak największy komfort.
- Myślimy długoterminowo - nasze produkty zakładają długą perspektywę, gwarantowane korzyści oraz możliwości zmian.
Ludzkie podejście
- Każdego Klienta traktujemy indywidualnie - staramy się zapewnić jak najlepszą obsługę.
- Sami mamy rodziny, jesteśmy rodzicami, dlatego rozumiemy, jak ważna jest troska o bliskich i ich bezpieczeństwo.
Marka z ludzką twarzą
Logo grupy Prudential oparte jest na wizerunku bogini przezorności i roztropności - Prudencji. Od 1848 jej postać jest motywem graficznym pojawiającym się na pieczęci firmowej oraz we wszystkich oficjalnych drukach. Poprzez posiadane atrybuty - węża, lustro i strzałę – bogini Prudencja symbolizuje pewność oraz gwarancję dobrze zabezpieczonej przyszłości, zaplanowanej według najwyższych standardów.