Aktualności

  • 2019-07-08 08:00

    Prudential z nową odsłoną kampanii reklamowej – szczerze o emeryturze

    Wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej Prudential z cyklu „Młodzi Bogowie". Tym razem ubezpieczyciel przekonuje, że wystarczy 15 minut, by zdecydować o 20 latach emerytury.

    Nowe spoty reklamowe Prudential można oglądać od 8 lipca. Ubezpieczyciel zachęca w nich, by klienci poświęcili 15 minut na spotkanie z konsultantem towarzystwa i przekonali się, jak  firma może im pomóc w dodatkowym oszczędzaniu na emeryturę. Prudential chce szczerze rozmawiać z Polakami o emeryturach i uświadamiać, że ten okres życia to nie jest tylko chwila. Żyjemy coraz dłużej i dla dzisiejszych „Młodych Bogów" ten czas może wynosić 20 lat lub więcej.

    „Według wszystkich dostępnych badań i analiz ekspertów, nasze emerytury mogą okazać
    się rozczarowująco niskie. Musimy być świadomi, że na emeryturze możemy spędzić 20 lat lub nawet więcej.  Dlatego zachęcamy do 15-minutowego spotkania z agentem Prudential, bo może przynieść wymierne korzyści w przyszłości.  Czym jest 15 minut wobec 20 lat, które możemy spędzić na emeryturze. Jednocześnie stawiamy sprawę fair: jeśli klient po 15-minutowym spotkaniu zdecyduje, że nie chce kontynuować rozmowy to koniec tematu." - mówi Tomasz Borchowiec, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential Polska.

    Kampanię Prudential zaplanowano na kilka kolejnych miesięcy. Obejmuje ona telewizję (stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne) oraz video online, którym towarzyszą działania afiliacyjne i marketing w wyszukiwarkach. Nowe spoty w pierwszym etapie będą dostępne na  www, od połowy sierpnia także w telewizji. Na potrzeby kampanii jej twórcy przygotowali dedykowany serwis internetowy www.szczerzeoemeryturze.pl. Można w nim znaleźć specjalną grę, pokazującą nasze wydatki i przewidywaną długość życia na emeryturze.

    Kreację przygotowała agencja reklamowa Publicis Lion, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Spoty wyreżyserował Michał Bulik, a ich produkcją zajęło się studio Corner Shop. Formaty w jakich będzie wyświetlany spot w stacjach telewizyjnych to 15" i 30", zaś do działań online przygotowano wersje 6", 10" i 15". Kampanię wspierać będą działania PR. 

    Spot w wersji emitowanej w telewizji dostępny jest pod adresem: https://youtu.be/gkkjXzvQbDM

    2019-04-04 08:00

    Marta Skowron-Moszkowicz nową rzeczniczką prasową i PR managerem Prudential w Polsce

    Damian Ziąber, dotychczasowy rzecznik prasowy i PR manager firmy, po ponad pięciu latach kończy współpracę z ubezpieczycielem. Marta Skowron-Moszkowicz 8 kwietnia obejmie obowiązki rzeczniczki prasowej i PR managera Prudential w Polsce. Obszar public relations zostanie również wsparty przez Agatę Wiśniewską, zewnętrznego eksperta z agencji Content Zone. 

    Damian Ziąber, rzecznik prasowy i PR manager Prudentiala w Polsce, po pięciu latach współpracy z ubezpieczycielem odchodzi ze swojej funkcji. Jego obowiązki przejmuje Marta Skowron-Moszkowicz, a on sam nie zdradza dalszych planów zawodowych. 

    Marta Skowron-Moszkowicz zdobywała doświadczenie zawodowe w komunikacji w agencjach reklamowych: Testardo Red Cell, Gruppa66 Ogilvy i BBDO. Zajmowała się również marketingiem i komunikacją w firmach z branży farmaceutycznej, technologicznej i FMCG. Jej doświadczenie zawodowe obejmuje także pracę w Prudential w departamencie bancassurance i affinity.

    Obszar public relations w Prudentialu zostanie dodatkowo wsparty przez Agatę  Wiśniewską – zewnętrznego eksperta z agencji Content Zone, posiadającą wieloletnie doświadczenie w pracy na rzecz firm z branży ubezpieczeniowej.

    2018-05-15 08:00

    Polacy o ubezpieczeniach na życie: są potrzebne i stanowią dowód roztropności, ale decyzje o zakupie odkładane na później.

    Ponad połowa Polaków w wieku 25-45 lat pozytywnie ocenia ubezpieczenia na życie. Posiadanie polisy na życie to w naszej opinii przejaw roztropności i rozsądku. Niestety, pozytywne opinie nie przekładają się na kupno polis, wciąż istnieje duża luka ubezpieczeniowa, a niektóre wypowiedzi na temat ubezpieczeń na życie pełne są paradoksów i opinii sprzecznych ze sobą. To wnioski z najnowszego badania Prudential Family Index.

    2018-04-09 08:00

    Prudential walczy z prokrastynacją

    Od dzisiaj na ekranach stacji ogólnopolskich i kanałów tematycznych można obejrzeć nowy spot reklamowy Prudential. Kampanii telewizyjnej będą towarzyszyć aktywne działania online. Ubezpieczyciel przekonuje, że wcześniejsze ubezpieczenie na życie stanowi mniejsze obciążenie dla domowego budżetu. Chociaż według badań coraz więcej Polaków twierdzi, że ubezpieczenie na życie to przejaw roztropności i rozsądku, to jednak decyzję o zakupie polisy odwlekają na później, często zasłaniając się innymi, pozornie pilniejszymi sprawami. Czasem są to faktycznie istotne powody, a czasem tylko wymówki i wygodne preteksty. Z taką postawą postanowił w swojej najnowszej kampanii powalczyć Prudential, przekonując młodych bogów, że czas może działać na ich korzyść. Im wcześniej się ubezpieczą, tym mniej będzie to ich kosztowało.

    2016-06-24 12:25

    Brexit bez wpływu na klientów Prudential w Polsce

    Opuszczenie przez Wlk. Brytanię struktur Unii Europejskiej nie będzie miało wpływu ani na klientów, ani na przedstawicieli i firmy współpracujące z ubezpieczycielem w Polsce. Władze firmy podkreślają zaangażowanie firmy na polskim rynku i traktują jej obecność długookresowo.

    poprzednie 1 2 3 4 5 ... 7
Kontakt dla mediów

Kontakt dla mediów

Marta Skowron-Moszkowicz
+48 519 041 231

Dlaczego Prudential