Aktualności

  • 2020-03-24 08:00

    #zostańwdomu, dbaj o siebie - informacja dla posiadaczy polis Prudential

    Szanowny Kliencie,

    Obecna sytuacja wymaga od nas wszystkich odpowiedzialnego postępowania. Twoja ochrona w tym szczególnym czasie jest dla nas najważniejsza. Chcemy Cię wspierać, zapewniając maksymalną ochronę i pewność. Dlatego przesyłamy kilka istotnych informacji.

    OCHRONA PRUDENTIAL

    Możesz mieć pewność najwyższej ochrony ze strony Prudential – Twoje ubezpieczenie obejmuje ochronę zgodnie z zawartą umową, w tym umowami dodatkowymi. Świadczenie z tytułu ubezpieczenia na życie zostanie Ci wypłacone w sytuacji jakiegokolwiek zdarzenia, które jest ujęte w warunkach Twojego ubezpieczenia, również w sytuacji jeśli jest ono spowodowane wirusem SARS-CoV-2.

    Zakażenie się koronawirusem SARS-CoV-2, zapadnięcie na chorobę CoVID-19 nie są ujęte w wyłączeniach odpowiedzialności w żadnej umowie ubezpieczeniowej Prudential – co oznacza, że jesteś stale objęty ochroną nie tylko z tytułu ubezpieczenia na życie, ale również z tytułu wybranych umów dodatkowych np. w przypadku pobytu w szpitalu.

    Jeśli masz polisę oszczędnościową Prudential pragniemy przypomnieć, że w jej ramach zapewniamy ochronę w sytuacji śmierci Ubezpieczonego – łączymy ubezpieczenie na życie z oszczędzaniem.

    #ZOSTAŃWDOMU, DBAJ O SIEBIE

    W trosce o zdrowie Twoje, naszych Konsultantów oraz Pracowników, zachęcamy do kontaktu przede wszystkim z Twoim Konsultantem przez telefon, WhatsApp, Skype oraz inne „zdalne" i bezpieczne formy komunikacji.

    Obecna sytuacja jest bardzo dynamiczna. O zmianach będziemy informować bezpośrednio lub przez Twojego Konsultanta.

    Życzymy zdrowia, prosimy dbaj o siebie i swoich bliskich.

    Jarosław Bartkiewicz
    Prezes Prudential w Polsce

    2020-03-16 06:00

    Prudential z nową odsłoną kampanii reklamowej „2w1 dla pewnej przyszłości"

    Od dziś Prudential rusza z nową odsłoną kampanii reklamowej z cyklu „Młodzi Bogowie". W najnowszej komunikacji ubezpieczyciel prezentuje korzyści swojej oferty, czyli połączenie 2w1 ubezpieczenia na życie z oszczędzaniem na dowolny cel w przyszłości.

    Nowe spoty reklamowe Prudential można oglądać od 16 marca 2020 r. Kampania komunikuje korzyści wynikające z połączenia ubezpieczenia na życie z oszczędzaniem. Prudential chce przełamać jedną z fundamentalnych barier, czyli przeświadczenie, że ubezpieczenie na życie to strata pieniędzy – „bo jak nic mi się nie stanie, to nic nie dostanę".

    Z badań przeprowadzonych na zlecenie Prudential wynika, że potencjalni Młodzi Bogowie, jeśli już myślą o swoim zabezpieczeniu finansowym na przyszłość, to widzą dwie drogi: albo oszczędzanie, albo ubezpieczenie na życie. Co ciekawe, postrzegają je jako dwa osobne światy – świat oszczędzania i świat ubezpieczeń. Nie do końca zdają sobie sprawę, że można je połączyć. Warto również dodać, że badani nie mają świadomości, jak produkt typu ubezpieczenie na życie może im pomóc w budowaniu kapitału na przyszłość. Największą obawą potencjalnych Klientów jest to, że „ubezpieczenie na życie to strata pieniędzy, bo jak nic mi się nie stanie to nic nie dostanę". Produkt Prudential, oferując korzyści 2w1, czyli połączenia ubezpieczenia na życie z oszczędzaniem, ma szansę obalić młodoboski mit.

    Staraliśmy się kreatywnie rozwinąć motyw kampanii, multiplikując Młodego Boga: jeden prezentuje klasyczne ubezpieczenie na życie, drugi zaś oszczędzanie na przyszłość. Młody Bóg prowadzi dialog sam ze sobą, dywagując, czy ubezpieczyć się na życie, czy oszczędzać. Rozwiązaniem na jego wewnętrzne rozterki jest połączenie benefitów ubezpieczenia na życie z oszczędzaniem. Teraz nie musi się już dwoić, ma produkt 2w1, jest zarówno ubezpieczony, jak i oszczędza" – mówi Paulina Radomska-Niewiadomska, Communication Manager Prudential Polska.

    Ubezpieczyciel przygotował również specjalną kreację dedykowaną do internetu. „Jesteśmy marką mocno »digitalową«, każdej naszej kampanii telewizyjnej już od wielu lat towarzyszą intensywne działania w Internecie. Po raz kolejny zapraszamy odbiorców do świata „Młodych Bogów", przygotowaliśmy specjalną komunikację video dopasowaną do odwiedzanych przez nich stron WWW. Co ważne, w tym roku nasi potencjalni Klienci nie muszą wybierać między serwisami video a social mediami. Prudential połączył korzyści 2w1 i dla każdego z tych kanałów przygotował coś specjalnego. A jeśli po obejrzeniu spotu użytkownicy, tak jak Młody Bóg, wciąż będą się wahać, jaką decyzję podjąć, zachęcam do rozwiania wątpliwości na www.mlodzibogowie.pl, gdzie wszystko łączy się w jedną całość!" – mówi Magda Jończyk, Digital Manager.

    Kampanię Prudential zaplanowano na kilka kolejnych miesięcy. Obejmuje ona telewizję (stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne) oraz video online. Kampania dostępna będzie na kanale YouTube. Na potrzeby nowej kampanii przygotowaliśmy specjalne spoty do mediów społecznościowych, serwis internetowy z quizem edukacyjnym i mit z „wagą rozsądku", które będzie można zobaczyć w serwisie mlodzibogowie.pl, jak również w mediach społecznościowych: Facebook – Prudential czas na przyszłość – i LinkedIn.

    Kreację przygotowała agencja reklamowa Publicis Lion, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Spoty wyreżyserował Michał Bulik, zaś ich produkcją zajęło się studio Corner Shop. Spot w stacjach telewizyjnych będzie wyświetlany w formatach 15" i 30", zaś do działań online przygotowano wersje 6", 10" i 15". Kampanię wspierać będą działania PR.

    Spot w wersji emitowanej w telewizji dostępny jest pod adresem: http://bit.ly/2QeUaMh

    2019-08-02 08:00

    „Emerytura to tylko chwila", czy aby na pewno „jakoś to będzie"?

     Młodzi Polacy uważają, że emerytura to tylko kilka lat, więc myślą, że jakoś sobie poradzą finansowo. Warto zadać sobie pytanie czy aby na pewno? Dane ZUS wskazują, że już obecnie na emeryturze żyjemy blisko 20 lat, natomiast według badania Prudential Family Index prawie połowa Polaków myśli, że emerytura to tylko kilka lat. Polacy wiedzą, że emerytury z ZUS mogą być niskie. Jednocześnie mylna świadomość krótkiego okresu spędzonego na emeryturze może skutkować niewystarczającym oszczędzaniem na jesień życia.

    • Badanie Prudential Family Index pokazuje, że Polacy mają ambitne plany co chcą robić na swoich emeryturach
    • Tylko połowa Polaków dodatkowo oszczędza na jesień życia, z czego zdecydowana większość ma świadomość, że jest to niewystarczająco.
    • Błędna świadomość, że „emerytura to tylko chwila" vs. dane ZUS i prognozy demograficzne mogą skutkować niechęcią do dodatkowego oszczędzania.

    O BADANIU:

    Prudential w Polsce od kilku lat prowadzi projekt badawczy Prudential Family Index. Poświęcony jest on postawom Polaków wobec kwestii finansowych, oszczędzania na przyszłość, zabezpieczenia siebie i/lub rodziny, itp. Szczególnym obszarem zainteresowań Prudential Family Index są emerytury i stosunek Polaków do odkładania i oszczędzania na swoją przyszłość. W ciągu ostatnich pięciu lat zrealizowano trzy ogólnopolskie badania dotyczące postaw Polaków wobec szeroko rozumianych finansów. Pierwsze dwa w odpowiednio 2015 i 2016 r., zaś ostatnie w lutym 2019 r.

     Ostatnie badanie zostało zrealizowane w lutym 2019r. na reprezentatywnej próbie Polaków w wieku 25-45 lat. Ankieterzy firmy badawczej IQS spytali w imieniu Prudential ponownie o kwestie związane z postawami Polaków wobec emerytur. Obszarem szczególnego zainteresowania badaczy było postrzeganie ankietowanych co do szacowanej długości okresu spędzonego na emeryturze vs. obecna rzeczywistość.

    EMERYTURA: KOSZTOWNE MARZENIA VS. NISKIE DOCHODY

    Polacy mają swoje marzenia odnośnie życia na emeryturze. Jak pokazują badania Prudential ponad połowa z nas (54%) planuje na emeryturze podróżować po świecie. Jednocześnie chcemy zająć się przyjemnościami, na które wcześniej nie mieliśmy czasu (51%). I wreszcie, planujemy pomagać dzieciom i wnukom (49%).  Co ciekawe nasze plany emerytalne nie zmieniają się od przynajmniej trzech lat – nadal uważamy, że podróże, przyjemności i pomoc wnukom są najważniejsze. W poprzedniej fali  badania Prudential Family Index (2016 rok) podobne deklaracje plasowały się w czołówce odpowiedzi. Może się jednak okazać, że może nas nie być stać na życie zgodne z oczekiwaniami, a to, czym chcielibyśmy się zająć na emeryturze, może pozostać w strefie marzeń.

    „Podróże, przyjemności, hobby, na które nigdy nie było czasu, pomoc dzieciom, czy wnukom – to wszystko piękne cele, kosztowne marzenia. Pozostają pytania czy będzie nas na to stać? Czy nasza emerytura wystarczy? Warto pamiętać, że jesień życia to również dodatkowe wydatki na niezbędne leki i koszty związane z dbaniem o własne zdrowie. Obecnie emeryt może liczyć na świadczenie emerytalne w wysokości 56% swojej średniej ostatniej pensji, zaś za 20 lat to będzie 36%. Obrazowo porównując zamiast pół chleba będzie trzeba kupić jedną trzecią. Zdecydowanie powinniśmy pomyśleć o dodatkowym oszczędzaniu, które nie tylko pokryje podstawowe wydatki na emeryturze, ale również pozwoli zrealizować przynajmniej część naszych planów."– mówi Tomasz Borchowiec, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential Polska.

    Badania Prudential pokazują,  że jesteśmy coraz bardziej świadomi niskiej przyszłej emerytury – wyniki badania Prudential wskazują, że około 3/4 Polaków spodziewa się emerytury maksymalnie do połowy wysokości naszej pensji, dlatego coraz częściej odkładamy. Robi tak już 52% z nas, czyli o 18% więcej niż w badaniu z 2015 roku. Niemniej 37% Polaków uważa, że odkłada niewystarczające kwoty, a 42 % planuje zająć się tematem oszczędności na emeryturę w przyszłości.

    Niemal wszyscy wiemy, że powinniśmy oszczędzać: tak deklaruje aż  94% ankietowanych (wobec 83% w 2015 roku). Rośnie świadomość, że powinniśmy oszczędzać, daje to nadzieje na dalsze wzrosty, które z czasem powinny przełożyć się na większą aktywność w obszarze zabezpieczenia emerytalnego. Ale czy tak się stanie? Warto zadać sobie pytanie czy rosnąca świadomość jest wystarczająca? Nadal niepojąco wysoki odsetek jest osób odkładających zbyt mało, lub opóźniających moment rozpoczęcia odkładania na emeryturę. Skutkować to może istotnym problemem społecznym ubóstwa emerytów wśród obecnych 30-40latków. Warto sobie zadać pytanie co może być powodem prokrastynacji dodatkowego oszczędzania na emeryturę…

    MŁODZI BOGOWIE: „EMERYTURA TO TYLKO CHWILA – JAKOŚ SOBIE PORADZĘ"

    Polacy myślą, że  „emerytura to tylko chwila, to tylko kilka lat"… więc pewnie z tego wynika ich podejście typu: „jakoś dam sobie radę" do finansów na jesieni życia. Przyjrzyjmy się zatem tej „emerytalnej chwili". W badaniach Prudential aż 47% z nas sądzi, że na emeryturze spędzi tylko kilka lat- maksimum do 10. Tylko 13% Polaków twierdzi, że może to być 20 lat lub więcej. To ta mała grupa respondentów może być bliższa prawdy niż większość. Według danych ZUS już w tej chwili średni okres pobierania świadczeń emerytalnych wynosi ponad 18  lat (w tym dla kobiet już dziś jest to okres 20 lat i 3 miesięcy). Według obecnych danych i prognoz demograficznych oczekiwana długość życia się wydłuża. Dodatkowo coraz większa świadomość dbania o zdrowie, wyższy standard życia, postępy w medycynie to wszystko powoduje wydłużanie się czasu spędzanego na emeryturze. Tak więc dla obecnych „Młodych Bogów" (dziś 30-40 letnich) emerytura może trwać jeszcze dłużej niż 20 lat.  

    „Myślenie Polaków, że emerytura to tylko kilka lat  jest błędne. Chcemy zwrócić uwagę, że już obecnie na emeryturze żyjemy około 20 lat, a prognozy mówią, że możemy żyć jeszcze dłużej. Tym bardziej warto pomyśleć o dodatkowym oszczędzaniu na ten okres życia, z którym wiążemy ciekawe plany. Być może można „sobie poradzić" z 1/3 dochodów przez rok, dwa, ale nie przez kilkanaście czy nawet ponad 20 lat. Nie da się przeżyć blisko 1/3 życia za 1/3 pensji." – mówi Tomasz Borchowiec, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential Polska.

    SWOISTY PARADOKS MŁODYCH BOGÓW

    Polacy w Badaniu Prudential Family Index zapytani o najstarszą osobę w ich rodzinach – potwierdzają obecność seniorów w swoim otoczeniu. Ponad 2/3 respondentów ma w swojej rodzinie osobę w wieku ponad 80ciu lat,  zaś 30% - krewnego, który dożył 90 lat lub nawet jest jeszcze starszy.

    Dodatkowo warto zwrócić uwagę na liczbę 100 latków żyjących obecnie w Polsce. Liczba 100-latków żyjących w Polsce to około 6 tys. Warto zwrócić uwagę na prognozy rosnącej liczby 100 latków. W 2040 będzie ich 20,4 tys., a w 2060 roku 66,8 tys., zaś w 2080 roku 124,2 tys. Niespełna 30 lat temu, wszyscy polscy 100-latkowie zmieściliby się w jednym autobusie. Od tego czasu ich populacja systematycznie rośnie.

    Tak więc swoistym paradoksem „Młodych Bogów" jest ich myślenie, że „emerytura to tylko chwila" jednocześnie mając w swoim otoczeniu leciwych seniorów. Dodatkowo rośnie liczba osób powyżej 100 lat. Powinno nas to skłaniać do refleksji, że jednak „emerytalna chwila" może trwać około 20 lat, a nawet więcej …i nie będzie to niczym niezwykłym. 

    NIE „JAKOŚ" TYLKO „JAKOŚĆ"

    Powinniśmy zatem zdawać sobie sprawę z kilku dość istotnych kwestii–  żyjemy coraz dłużej, więc coraz więcej czasu spędzimy na emeryturze. Wraz z wiekiem pojawiają się nowe potrzeby i wydatki, jak te związane z opieką medyczną czy lekami, oprócz podstawowych wydatków mamy też określone plany i marzenia. Myśląc zatem o stanie naszych finansów na emeryturze, powinniśmy mieć na uwadze nie tylko koszty związane z naszymi planami jak np. podróże, pomoc wnukom, ale także musimy zatroszczyć się o środki na wydatki około zdrowotne, a te także z roku na rok rosną. Polacy mają błędne przekonanie odnośnie okresu emerytalnego. Myślimy, że „emerytura to tylko chwila" vs. dane i prognozy ZUS: emerytura może potrwać około 20 lat lub więcej. Dodatkowo wskazujemy na obecność leciwych seniorów w naszych rodzinach, liczba 100-latków w Polsce rośnie, wszystkie powyższe powinny nas skłaniać do refleksji, że okres emerytalny będzie trwał około 20 lat i więcej. Warto sobie zadać pytanie czy aby na pewno przeżyjemy 1/3 życia za 1/3 pensji? Czyż nie powinniśmy zatem pomyśleć o swoim zabezpieczeniu finansowym powinniśmy już dziś? Chciałoby się zaapelować do Młodych Bogów, by wyciągnęli wnioski, które przełożą się na działania pro oszczędnościowe, by emerytura nie kojarzyła się im z „jakoś" tylko „jakość".

    Ile czasu Polacy przewidują, że spędzą na emeryturze?

    Ile lat faktycznie żyjemy na emeryturze?

    Co Polacy chcą robić na emeryturze?

    Czy Polacy prócz opłacania składek na ZUS robią cokolwiek, by zabezpieczyć swoją emeryturę?

    Paradoks Młodych Bogów

     Źródła:

    1. Dane ZUS: „Jak długo pobieramy emerytury?" 12.III.2019
    2. Obecna stopa zastąpienia 56,4% -dane ZUS: https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/emerytury/stopa-zastapienia-w-zus-w-2018-r-emerytury-polakow/fwvd41w
    3. Symulacja ZUS: https://kpf.pl/jak-zwiekszyc-stope-zastapienia-w-polsce/
    4. 100 latkowie obecnie ilość: http://www.rynekzdrowia.pl/Po-godzinach/Rosnie-liczba-polskich-100-latkow,183949,10.html

     

    2019-07-08 08:00

    Prudential z nową odsłoną kampanii reklamowej – szczerze o emeryturze

    Wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej Prudential z cyklu „Młodzi Bogowie". Tym razem ubezpieczyciel przekonuje, że wystarczy 15 minut, by zdecydować o 20 latach emerytury.

    Nowe spoty reklamowe Prudential można oglądać od 8 lipca. Ubezpieczyciel zachęca w nich, by klienci poświęcili 15 minut na spotkanie z konsultantem towarzystwa i przekonali się, jak  firma może im pomóc w dodatkowym oszczędzaniu na emeryturę. Prudential chce szczerze rozmawiać z Polakami o emeryturach i uświadamiać, że ten okres życia to nie jest tylko chwila. Żyjemy coraz dłużej i dla dzisiejszych „Młodych Bogów" ten czas może wynosić 20 lat lub więcej.

    „Według wszystkich dostępnych badań i analiz ekspertów, nasze emerytury mogą okazać
    się rozczarowująco niskie. Musimy być świadomi, że na emeryturze możemy spędzić 20 lat lub nawet więcej.  Dlatego zachęcamy do 15-minutowego spotkania z agentem Prudential, bo może przynieść wymierne korzyści w przyszłości.  Czym jest 15 minut wobec 20 lat, które możemy spędzić na emeryturze. Jednocześnie stawiamy sprawę fair: jeśli klient po 15-minutowym spotkaniu zdecyduje, że nie chce kontynuować rozmowy to koniec tematu." - mówi Tomasz Borchowiec, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential Polska.

    Kampanię Prudential zaplanowano na kilka kolejnych miesięcy. Obejmuje ona telewizję (stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne) oraz video online, którym towarzyszą działania afiliacyjne i marketing w wyszukiwarkach. Nowe spoty w pierwszym etapie będą dostępne na  www, od połowy sierpnia także w telewizji. Na potrzeby kampanii jej twórcy przygotowali dedykowany serwis internetowy www.szczerzeoemeryturze.pl. Można w nim znaleźć specjalną grę, pokazującą nasze wydatki i przewidywaną długość życia na emeryturze.

    Kreację przygotowała agencja reklamowa Publicis Lion, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Spoty wyreżyserował Michał Bulik, a ich produkcją zajęło się studio Corner Shop. Formaty w jakich będzie wyświetlany spot w stacjach telewizyjnych to 15" i 30", zaś do działań online przygotowano wersje 6", 10" i 15". Kampanię wspierać będą działania PR. 

    Spot w wersji emitowanej w telewizji dostępny jest pod adresem: https://youtu.be/gkkjXzvQbDM

    2019-04-04 08:00

    Marta Skowron-Moszkowicz nową rzeczniczką prasową i PR managerem Prudential w Polsce

    Damian Ziąber, dotychczasowy rzecznik prasowy i PR manager firmy, po ponad pięciu latach kończy współpracę z ubezpieczycielem. Marta Skowron-Moszkowicz 8 kwietnia obejmie obowiązki rzeczniczki prasowej i PR managera Prudential w Polsce. Obszar public relations zostanie również wsparty przez Agatę Wiśniewską, zewnętrznego eksperta z agencji Content Zone. 

    Damian Ziąber, rzecznik prasowy i PR manager Prudentiala w Polsce, po pięciu latach współpracy z ubezpieczycielem odchodzi ze swojej funkcji. Jego obowiązki przejmuje Marta Skowron-Moszkowicz, a on sam nie zdradza dalszych planów zawodowych. 

    Marta Skowron-Moszkowicz zdobywała doświadczenie zawodowe w komunikacji w agencjach reklamowych: Testardo Red Cell, Gruppa66 Ogilvy i BBDO. Zajmowała się również marketingiem i komunikacją w firmach z branży farmaceutycznej, technologicznej i FMCG. Jej doświadczenie zawodowe obejmuje także pracę w Prudential w departamencie bancassurance i affinity.

    Obszar public relations w Prudentialu zostanie dodatkowo wsparty przez Agatę  Wiśniewską – zewnętrznego eksperta z agencji Content Zone, posiadającą wieloletnie doświadczenie w pracy na rzecz firm z branży ubezpieczeniowej.

    poprzednie 1 2 3 4 5 ... 8
Kontakt dla mediów

Kontakt dla mediów

Marta Skowron-Moszkowicz
+48 519 041 231

Dlaczego Prudential