Aktualności

  • 2020-05-29 08:00

    Spotkanie z agentem ubezpieczeniowym – chcemy, ale się boimy

    Badanie Prudential Family Index* pokazuje, że ponad połowa osób chętnie skorzystałoby z porady przy zakupie ubezpieczenia na życie. Dlaczego chętnie skorzystalibyśmy z porady? Żyjemy przecież w XXI wieku,  w dobie Internetu, nowoczesnych technologii i coraz więcej rzeczy możemy kupić samodzielnie. Po co nam właściwie agent? Może to wynikać z postrzegania kategorii ubezpieczeń – jako skomplikowanej. Z jednej strony chętnie skorzystalibyśmy z profesjonalnej porady agenta, z drugiej zaś boimy się tego typu spotkania. Z czego więc wynikają nasze obawy?
     
    Badanie Prudential Family Index* pokazuje, że ponad połowa osób w wieku 25-45 lat (59%) chętnie skorzystałoby z porady agenta ubezpieczeniowego. Polacy w przeważającej większości chcą zasięgnąć darmowej porady profesjonalisty. Grupę poszukujących porady w większym stopniu stanowią mężczyźni oraz osoby (zarówno kobiety, jak i mężczyźni) z wyższym wykształceniem. Warto zastanowić się dlaczego potrzebujemy pomocy agenta? Przecież żyjemy w XXI wieku, w dobie Internetu i większość zakupów z powodzeniem realizujemy samodzielnie. Może to wynikać z postrzegania kategorii ubezpieczeń jako skomplikowanej, tym bardziej w przypadku ubezpieczeń na życie. Potrzebujemy porady w istotnych kwestiach dotyczących rodziny i jej długoterminowej przyszłości. Z drugiej strony wśród chętnych by zasięgnąć porady profesjonalisty, aż 2/3 z nich obawia się takiego spotkania. Z czego to wynika? Według wyników Badania Prudential Family Index obawiamy się sytuacji, w której będziemy się krępować odmówić (67%), albo, boimy się, że agent chce nam „wcisnąć" ubezpieczenie, którego de facto nie potrzebujemy (59%).

    „W Prudential zdajemy sobie sprawę, że dla Klientów kategoria ubezpieczeń na życie to trudny i skomplikowany temat. Doskonale rozumiemy, że nasi Klienci potrzebują porady i wsparcia. Od początku działalności, od 1848 roku Prudential kładł nacisk na osobisty kontakt z Klientem. Przedstawiciele firmy nie są szkoleni na zwykłych agentów, sprzedawców polis, są konsultantami, którzy wspierają Klientów. Przez ponad 170 lat naszej historii, przedstawiciele Prudential stali się symbolem opiekuna, przyjaciela domu, a niejednokrotnie nawet członka rodziny. „Człowiek z Pru" to rękojmia Towarzystwa stojącą u podstaw sukcesu Prudential." – mówi Sławek Bełz Dyrektor Sieci Własnej w Prudential Polska.

    „Man from the Pru" to potoczna i popularna w Wielkiej Brytanii nazwa przedstawicieli firmy. Jak zrodził się pierwowzór ikony Prudential? Wszystko zaczęło się od Freda Sawyera, konsultanta Prudential z Hextable w hrabstwie Kent. Niezwykle sympatyczny, profesjonalny i obdarzony doskonałą prezencją agent Prudential to wzorzec „Man from the PRU". W 1949 roku firma zdecydowała się na kampanię reklamową inspirowaną wyglądem i postawą Freda Saweyra. Życzliwy, otwarty i chętny do pomocy pan w idealnie skrojonym garniturze, z kapeluszem na głowie i teczką w ręce zostaje ochrzczony mianem „Man from the Pru", czyli „Człowiekiem z Pru" („Pru"- bo tak w skrócie firmę nazywają Brytyjczycy). Współczesny „Man from the Pru" swoim działaniem i postawą pracuje zgodnie z ideą firmy: „Od 1848r staramy się robić więcej niż inni, bo dla kogoś może to znaczyć wszystko". Współcześni przedstawiciele Prudential nie tylko posiadają doskonałą znajomość rynku ubezpieczeniowego, warunków polis, ale również potrafią dobrze rozpoznać potrzeby Klienta. Podczas analizy potrzeb w przystępny sposób dopasują właściwe rozwiązanie do potrzeb Klienta. Zwracają jednocześnie uwagę, czy Klient może sobie pozwolić na proponowane rozwiązanie nie tylko teraz, ale także w przyszłości. Konsultantowi Prudential obce jest podejście namawiania Klienta do rozwiązania, którego ten nie potrzebuje. Współcześni „Men from the Pru" nie tylko pomogą  w chwili zakupu, są też do dyspozycji w trakcie trwania polisy, a co najważniejsze są z Klientem w „chwili prawdy", czyli gdy Klient znalazł się w trudnej sytuacji i najbardziej potrzebuje wsparcia. Codzienna praca konsultantów Prudential jest odzwierciedleniem wartości firmy takich jak roztropność, uczciwość, umiejętność przewidywania i ludzkiego podejścia.

    „Współcześni „Men from the Pru" w nowoczesny, cyfrowy i bezpieczny sposób kontynuują legendę historycznego pierwowzoru „Człowieka z Pru". Empatia, profesjonalizm czy ludzkie podejście to cechy konsultantów firmy, które stanowią kwintesencję filozofii Prudential, spuściznę historyczną i odzwierciedlają wartości firmy. Od lat wspieramy naszych Klientów. Doskonale rozumiemy, że dla większości z nich ubezpieczenia na życie to skomplikowany temat, dotyczących delikatnych kwestii jak np. śmierć, czy choroba. Patrząc na wyniki Badania Prudential Family Index* cieszy nas wysoki odsetek Klientów, którzy deklarują potrzebę spotkania z profesjonalistą. Mamy nadzieję, że po pierwszym spotkaniu z konsultantem Prudential Klienci będą mieli satysfakcje świadomego i dobrego wyboru." – mówi Sławek Bełz Dyrektor Sieci Własnej w Prudential Polska.
    _____
    *Źródło: Badanie Prudential Family Index 2018 „Co Polacy myślą o ubezpieczeniach na życie?" /badanie ogólnopolskie/próba reprezentatywna 25-45 lat/pytania z możliwością wielokrotnego wyboru.
    2020-04-29 15:00

    Prudential Polska przygotowany do działania w trudnych czasach

    Obecnie, gdy w czasach pandemii życie zwolniło tempa, a wiele firm musiało ograniczyć swoją działalność, Prudential Polska nadal prężnie działa, zapewniając ochronę Klientom. Dzięki wdrożonej cyfryzacji, Przedstawiciele firmy są wyposażeni w nowoczesne narzędzia sprzedażowe i ubezpieczeniowe, w dalszym ciągu oferują Klientom rozwiązania ubezpieczeniowe.

    „Projekt digitalizacji w Prudential Polska był od dawna wpisany w naszą strategię. Nasze strategiczne i przyszłościowe myślenie sprawdziło się w czasach pandemii, jesteśmy dobrze przygotowani na tak nadzwyczajną sytuację. Szczególnie teraz, gdy Klient chce czuć się bezpieczny, podajemy mu pomocną dłoń, zapewniamy pełną i ciągłą ochronę. Ułatwiamy zakup ubezpieczenia, czy załatwienie jakiejkolwiek sprawy związanej z ubezpieczeniem bez konieczności bezpośredniego spotkania. Docieramy do naszych Klientów za pośrednictwem nowoczesnych i wygodnych narzędzi cyfrowych. Dzięki wielomiesięcznej pracy wielu zespołów digitalizacja sprzedaży była praktycznie gotowa przed epidemią. Zapewniliśmy naszym Konsultantom ciągłość pracy, co w obecnych czasach ma niebagatelne znaczenie." - mówi Jarosław Bartkiewicz prezes Prudential Polska.

    Sprzedaż odbywa się w pełni elektronicznie. Dokumentacja przesyłana jest e-mailem, zaś spotkania prowadzone są z wykorzystaniem wideokomunikatorów. Oprócz wygody, nie można zapomnieć o korzyściach dla środowiska, takich jak eliminacja zużycia papieru, czy zmniejszenie emisji CO2, ponieważ obecnie nie ma konieczności kilkukrotnych spotkań, na które było trzeba dojechać.

    „Uważam, że w Prudential Polska posiadamy najlepszy dla agenta proces sprzedaży, dzięki któremu Konsultanci dalej wypełniają swoją misję, efektywnie pracują, co w czasach lęku i obaw jest teraz szczególnie ważne. Oprócz unikalnej oferty ubezpieczeniowej posiadamy również atrakcyjną propozycję rekrutacyjną. Zwłaszcza teraz, gdy inni wstrzymują rekrutację my jesteśmy gotowi do pracy z tymi, którzy w trudnej sytuacji poszukują dodatkowego źródła dochodu, lub nowej ścieżki kariery. Jesteśmy w stanie w pełni bezpiecznie i zdalnie przeprowadzić proces rekrutacji i wdrożenia. Zapraszamy wszystkich doświadczonych i niedoświadczonych do kontaktu w sprawie unikalnej oferty Prudential na rynku pracy." - mówi Sławek Bełz Dyrektor Sieci Własnej w Prudential Polska.

    Podsumowując, cały proces digitalizacji sprzedaży w Prudential Polska jest od dawna wpisany w strategię firmy, wymagał ogromnego zaangażowania wielu Pracowników, zmian we wszystkich systemach w firmie, co zaowocowało zaawansowanymi technologicznie narzędziami. Klienci mają zapewnioną ciągłość ochrony i dostosowanie jej do aktualnych potrzeb, a Konsultanci niezmąconą możliwość oferowania ochrony dla Klientów.

    2020-04-22 08:00

    Prudential Polska z dumą wspiera SOS Wioski Dziecięce

    Prudential Polska wraz z grupą M&G plc, do której należy Prudential Polska, wspiera zdalną edukację dzieci ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

    W trudnym okresie pandemii Prudential Polska wsparł podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce, przekazując sprzęt komputerowy oraz środki finansowe. „W czasie, gdy większość placówek oświatowych stara się realizować program nauczania zdalnie, dzieci potrzebują komputerów, by móc w nim uczestniczyć. Przekazaliśmy laptopy jak również pomoc finansową dla podopiecznych ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce, aby dzieci, które są w trudnej sytuacji, mogły brać udział w zdalnych lekcjach, tak jak ich koledzy. Cieszę się, że mogliśmy pomóc." – mówi Małgorzata Podrażka - Dyrektor HR w Prudential Polska.

    Prudential Polska od kilku lat współpracuje ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce i pomaga jego podopiecznym. Niewątpliwie tradycją w firmie stała się już akcja "Mikołaj - Prezenty dla dzieci". Zaangażowanie pracowników z roku na rok jest coraz większe, to popularna i bardzo lubiana przedświąteczna akcja. Dzieci przygotowują piękne listy do Św. Mikołaja, a pracownicy mają szansę na spełnienie marzeń w nich zawartych. Z roku na rok liczba chętnych Mikołajów rośnie, w samym tylko 2019 r. pracownicy Prudential zrealizowali marzenia z ponad 200 listów przesłanych przez dzieci.

    W lecie zaś pracownicy Prudential Polska chętnie biorą udział w aktywnościach sportowych w ramach akcji Prudential Sport Challenge. „Łączymy przyjemne z pożytecznym: pracownicy organizują grupowe aktywości sportowe, a udział każdego pracownika to określona suma przekazywna przez Prudential dla Stowarzyszenia. Im więcej aktywności i im więcej uczestników, tym większa kwota przekazana dla Stowarzyszenia. W ramach 5 edycji Prudential Sport Challenge przekazaliśmy Stowarzyszeniu prawie 190 tys. zł. Bardzo chętnie i szalenie ambitnie podchodzimy do wyzwania sportowego, staramy się pobijać wynik uzbieranej sumy, by pomóc dzieciom. Co ciekawe, co roku udaje się zaangażować coraz więcej pracowników do udziału w wyzwaniu, co przekłada się na większą kwotę dla Stowarzyszenia" – mówi rzeczniczka Prudential Polska Marta Skowron-Moszkowicz.

    Obecne wsparcie w trudnych i wymagających czasach pandemii wpisuje się w kontynuowaną przez lata tradycję współpracy Prudential Polska ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce.

    2020-03-24 08:00

    #zostańwdomu, dbaj o siebie - informacja dla posiadaczy polis Prudential

    Szanowny Kliencie,

    Obecna sytuacja wymaga od nas wszystkich odpowiedzialnego postępowania. Twoja ochrona w tym szczególnym czasie jest dla nas najważniejsza. Chcemy Cię wspierać, zapewniając maksymalną ochronę i pewność. Dlatego przesyłamy kilka istotnych informacji.

    OCHRONA PRUDENTIAL

    Możesz mieć pewność najwyższej ochrony ze strony Prudential – Twoje ubezpieczenie obejmuje ochronę zgodnie z zawartą umową, w tym umowami dodatkowymi. Świadczenie z tytułu ubezpieczenia na życie zostanie Ci wypłacone w sytuacji jakiegokolwiek zdarzenia, które jest ujęte w warunkach Twojego ubezpieczenia, również w sytuacji jeśli jest ono spowodowane wirusem SARS-CoV-2.

    Zakażenie się koronawirusem SARS-CoV-2, zapadnięcie na chorobę CoVID-19 nie są ujęte w wyłączeniach odpowiedzialności w żadnej umowie ubezpieczeniowej Prudential – co oznacza, że jesteś stale objęty ochroną nie tylko z tytułu ubezpieczenia na życie, ale również z tytułu wybranych umów dodatkowych np. w przypadku pobytu w szpitalu.

    Jeśli masz polisę oszczędnościową Prudential pragniemy przypomnieć, że w jej ramach zapewniamy ochronę w sytuacji śmierci Ubezpieczonego – łączymy ubezpieczenie na życie z oszczędzaniem.

    #ZOSTAŃWDOMU, DBAJ O SIEBIE

    W trosce o zdrowie Twoje, naszych Konsultantów oraz Pracowników, zachęcamy do kontaktu przede wszystkim z Twoim Konsultantem przez telefon, WhatsApp, Skype oraz inne „zdalne" i bezpieczne formy komunikacji.

    Obecna sytuacja jest bardzo dynamiczna. O zmianach będziemy informować bezpośrednio lub przez Twojego Konsultanta.

    Życzymy zdrowia, prosimy dbaj o siebie i swoich bliskich.

    Jarosław Bartkiewicz
    Prezes Prudential w Polsce

    2020-03-16 06:00

    Prudential z nową odsłoną kampanii reklamowej „2w1 dla pewnej przyszłości"

    Od dziś Prudential rusza z nową odsłoną kampanii reklamowej z cyklu „Młodzi Bogowie". W najnowszej komunikacji ubezpieczyciel prezentuje korzyści swojej oferty, czyli połączenie 2w1 ubezpieczenia na życie z oszczędzaniem na dowolny cel w przyszłości.

    Nowe spoty reklamowe Prudential można oglądać od 16 marca 2020 r. Kampania komunikuje korzyści wynikające z połączenia ubezpieczenia na życie z oszczędzaniem. Prudential chce przełamać jedną z fundamentalnych barier, czyli przeświadczenie, że ubezpieczenie na życie to strata pieniędzy – „bo jak nic mi się nie stanie, to nic nie dostanę".

    Z badań przeprowadzonych na zlecenie Prudential wynika, że potencjalni Młodzi Bogowie, jeśli już myślą o swoim zabezpieczeniu finansowym na przyszłość, to widzą dwie drogi: albo oszczędzanie, albo ubezpieczenie na życie. Co ciekawe, postrzegają je jako dwa osobne światy – świat oszczędzania i świat ubezpieczeń. Nie do końca zdają sobie sprawę, że można je połączyć. Warto również dodać, że badani nie mają świadomości, jak produkt typu ubezpieczenie na życie może im pomóc w budowaniu kapitału na przyszłość. Największą obawą potencjalnych Klientów jest to, że „ubezpieczenie na życie to strata pieniędzy, bo jak nic mi się nie stanie to nic nie dostanę". Produkt Prudential, oferując korzyści 2w1, czyli połączenia ubezpieczenia na życie z oszczędzaniem, ma szansę obalić młodoboski mit.

    Staraliśmy się kreatywnie rozwinąć motyw kampanii, multiplikując Młodego Boga: jeden prezentuje klasyczne ubezpieczenie na życie, drugi zaś oszczędzanie na przyszłość. Młody Bóg prowadzi dialog sam ze sobą, dywagując, czy ubezpieczyć się na życie, czy oszczędzać. Rozwiązaniem na jego wewnętrzne rozterki jest połączenie benefitów ubezpieczenia na życie z oszczędzaniem. Teraz nie musi się już dwoić, ma produkt 2w1, jest zarówno ubezpieczony, jak i oszczędza" – mówi Paulina Radomska-Niewiadomska, Communication Manager Prudential Polska.

    Ubezpieczyciel przygotował również specjalną kreację dedykowaną do internetu. „Jesteśmy marką mocno »digitalową«, każdej naszej kampanii telewizyjnej już od wielu lat towarzyszą intensywne działania w Internecie. Po raz kolejny zapraszamy odbiorców do świata „Młodych Bogów", przygotowaliśmy specjalną komunikację video dopasowaną do odwiedzanych przez nich stron WWW. Co ważne, w tym roku nasi potencjalni Klienci nie muszą wybierać między serwisami video a social mediami. Prudential połączył korzyści 2w1 i dla każdego z tych kanałów przygotował coś specjalnego. A jeśli po obejrzeniu spotu użytkownicy, tak jak Młody Bóg, wciąż będą się wahać, jaką decyzję podjąć, zachęcam do rozwiania wątpliwości na www.mlodzibogowie.pl, gdzie wszystko łączy się w jedną całość!" – mówi Magda Jończyk, Digital Manager.

    Kampanię Prudential zaplanowano na kilka kolejnych miesięcy. Obejmuje ona telewizję (stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne) oraz video online. Kampania dostępna będzie na kanale YouTube. Na potrzeby nowej kampanii przygotowaliśmy specjalne spoty do mediów społecznościowych, serwis internetowy z quizem edukacyjnym i mit z „wagą rozsądku", które będzie można zobaczyć w serwisie mlodzibogowie.pl, jak również w mediach społecznościowych: Facebook – Prudential czas na przyszłość – i LinkedIn.

    Kreację przygotowała agencja reklamowa Publicis Lion, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Spoty wyreżyserował Michał Bulik, zaś ich produkcją zajęło się studio Corner Shop. Spot w stacjach telewizyjnych będzie wyświetlany w formatach 15" i 30", zaś do działań online przygotowano wersje 6", 10" i 15". Kampanię wspierać będą działania PR.

    Spot w wersji emitowanej w telewizji dostępny jest pod adresem: http://bit.ly/2QeUaMh

    poprzednie 1 2 3 4 5 ... 9
Kontakt dla mediów

Kontakt dla mediów

Marta Skowron-Moszkowicz
+48 519 041 231

Dlaczego Prudential