Aktualności

  • 2019-04-04 08:00

    Marta Skowron-Moszkowicz nową rzeczniczką prasową i PR managerem Prudential w Polsce

    Damian Ziąber, dotychczasowy rzecznik prasowy i PR manager firmy, po ponad pięciu latach kończy współpracę z ubezpieczycielem. Marta Skowron-Moszkowicz 8 kwietnia obejmie obowiązki rzeczniczki prasowej i PR managera Prudential w Polsce. Obszar public relations zostanie również wsparty przez Agatę Wiśniewską, zewnętrznego eksperta z agencji Content Zone. 

    Damian Ziąber, rzecznik prasowy i PR manager Prudentiala w Polsce, po pięciu latach współpracy z ubezpieczycielem odchodzi ze swojej funkcji. Jego obowiązki przejmuje Marta Skowron-Moszkowicz, a on sam nie zdradza dalszych planów zawodowych. 

    Marta Skowron-Moszkowicz zdobywała doświadczenie zawodowe w komunikacji w agencjach reklamowych: Testardo Red Cell, Gruppa66 Ogilvy i BBDO. Zajmowała się również marketingiem i komunikacją w firmach z branży farmaceutycznej, technologicznej i FMCG. Jej doświadczenie zawodowe obejmuje także pracę w Prudential w departamencie bancassurance i affinity.

    Obszar public relations w Prudentialu zostanie dodatkowo wsparty przez Agatę  Wiśniewską – zewnętrznego eksperta z agencji Content Zone, posiadającą wieloletnie doświadczenie w pracy na rzecz firm z branży ubezpieczeniowej.

    2018-05-15 08:00

    Polacy o ubezpieczeniach na życie: są potrzebne i stanowią dowód roztropności, ale decyzje o zakupie odkładane na później.

    Ponad połowa Polaków w wieku 25-45 lat pozytywnie ocenia ubezpieczenia na życie. Posiadanie polisy na życie to w naszej opinii przejaw roztropności i rozsądku. Niestety, pozytywne opinie nie przekładają się na kupno polis, wciąż istnieje duża luka ubezpieczeniowa, a niektóre wypowiedzi na temat ubezpieczeń na życie pełne są paradoksów i opinii sprzecznych ze sobą. To wnioski z najnowszego badania Prudential Family Index.

    2018-04-09 08:00

    Prudential walczy z prokrastynacją

    Od dzisiaj na ekranach stacji ogólnopolskich i kanałów tematycznych można obejrzeć nowy spot reklamowy Prudential. Kampanii telewizyjnej będą towarzyszyć aktywne działania online. Ubezpieczyciel przekonuje, że wcześniejsze ubezpieczenie na życie stanowi mniejsze obciążenie dla domowego budżetu. Chociaż według badań coraz więcej Polaków twierdzi, że ubezpieczenie na życie to przejaw roztropności i rozsądku, to jednak decyzję o zakupie polisy odwlekają na później, często zasłaniając się innymi, pozornie pilniejszymi sprawami. Czasem są to faktycznie istotne powody, a czasem tylko wymówki i wygodne preteksty. Z taką postawą postanowił w swojej najnowszej kampanii powalczyć Prudential, przekonując młodych bogów, że czas może działać na ich korzyść. Im wcześniej się ubezpieczą, tym mniej będzie to ich kosztowało.

    2016-06-24 12:25

    Brexit bez wpływu na klientów Prudential w Polsce

    Opuszczenie przez Wlk. Brytanię struktur Unii Europejskiej nie będzie miało wpływu ani na klientów, ani na przedstawicieli i firmy współpracujące z ubezpieczycielem w Polsce. Władze firmy podkreślają zaangażowanie firmy na polskim rynku i traktują jej obecność długookresowo.

    2016-01-28 16:00

    Prudential w Polsce z nowym prezesem

    Jarosław Bartkiewicz, doświadczony i doskonale znany na rynku menedżer Jarosław Bartkiewicz obejmie stanowisko prezesa Prudential w Polsce.

    poprzednie 1 2 3 4 5 ... 7
Kontakt dla mediów

Kontakt dla mediów

Marta Skowron-Moszkowicz
+48 519 041 231

Dlaczego Prudential