WARTOŚCI

Cztery główne idee, które przyświecały nam podczas tworzenia marki Prudential to:

  • roztropność
  • uczciwość
  • umiejętność przewidywania
  • ludzkie podejście

Powyższe wartości jasno wytyczają kierunek naszych działań. Właśnie one znajdują swoje odbicie w naszych produktach, w codziennej pracy oraz w podejściu do Klienta. To dzięki nim umiejętnie pokonujemy przeszkody, które stawia przed nami współczesny świat.

 

 

Roztropność

  • Nie podejmujemy zbędnego ryzyka - naszym celem jest osiąganie dobrych wyników
    z korzyścią dla Klienta.
  • Nasi pracownicy i konsultanci są doskonale wyszkoleni - zapewnią profesjonalną i fachową pomoc w planowaniu przyszłości finansowej Klientów.

 

 

Uczciwość

  • Posiadamy przejrzyste produkty, jasno informujemy o zasadach zawartych w umowie.
  • Rozumiemy, że życie pisze różne scenariusze - nasze produkty są elastyczne i umożliwiają wprowadzanie zmian w przełomowych momentach życia.

Umiejętność przewidywania

  • Myślimy przyszłościowo - stosujemy nowoczesne technologie i narzędzia oraz proste procesy obsługi - wszystko po to, by zapewnić jak największy komfort.
  • Myślimy długoterminowo - nasze produkty zakładają długą perspektywę, gwarantowane korzyści oraz możliwości zmian.

Ludzkie podejście

  • Każdego Klienta traktujemy indywidualnie - staramy się zapewnić jak najlepszą obsługę.
  • Sami mamy rodziny, jesteśmy rodzicami, dlatego rozumiemy, jak ważna jest troska o bliskich i ich bezpieczeństwo.

 

 

 

Marka z ludzką twarzą

 

Logo grupy Prudential oparte jest na wizerunku bogini przezorności i roztropności - Prudencji. Od 1848 jej postać jest motywem graficznym pojawiającym się na pieczęci firmowej oraz we wszystkich oficjalnych drukach. Poprzez posiadane atrybuty - węża, lustro i strzałę – bogini Prudencja symbolizuje pewność oraz gwarancję dobrze zabezpieczonej przyszłości, zaplanowanej według najwyższych standardów.