Aktualności

  • 2014-11-17 14:39

    Spełnione obietnice Prudential – kolejna kampania reklamowa

    17 listopada ruszyła nasza najnowsza kampania reklamowa. Spełniamy obietnice złożone spadkobiercom naszych przedwojennych klientów i prezentujemy historie Pani Joanny z Sopotu i Pana Piotra z Poznania.
    Nasze spoty prezentują prawdziwe historie przedwojennych polis. Głównym wątkiem kampanii jest kluczowa dla nas wartość - spełnianie obietnic złożonych klientom i dotrzymywanie danego słowa. W naszej kampanii występują autentyczne postaci - Pani Joanna i Pan Piotr - których krewni przed wojną byli klientami Prudential.

    Nasi bohaterowie otrzymali świadczenia z przedwojennych polis, zaś Pan Piotr dołączył do grona naszych klientów, ubezpieczając w Prudential swoje dzieci.

    Dowiedz się więcej na www.historieprudential.pl

    2014-05-28 16:31

    Prudential rozszerza ofertę ubezpieczeniową i wprowadza cztery nowe umowy dodatkowe z kompleksową ochroną na wypadek poważnych zachorowań i uszczerbku na zdrowiu

    Zwiększamy zakres ubezpieczeń, wychodząc poza tradycyjne na polskim rynku polisy na wypadek poważnego zachorowania i zwiększając
    do 54 chorób zakres poważnych zachorowań, obejmowanych przez polisę. To samo ma miejsce w odniesieniu do uszczerbku na zdrowiu
    – lista możliwych urazów obejmuje aż 29 pozycji, zapewniając ubezpieczonym jeden z najszerszych zakresów ochrony ubezpieczeniowej dostępnych na rynku, włączając w zakres zdarzeń  zarówno nieszczęśliwe wypadki jak i choroby.

    Szczegóły w informacji prasowej oraz na stronach http://prudentialczasnazdrowie.pl/powazne-zachorowanie/ 
    oraz http://prudentialczasnazdrowie.pl/powazny-uszczerbek/

    2014-03-14 10:52

    Historia spełnionych obietnic - nowa kampania Prudential

    Prudential ropoczął dzisiaj swoją nową kampanię informacyjno-reklamową. Poznaj prawdziwe historie potomków naszych przedwojennych klientów. Historie spełnionych obietnic na www.historieprudential.pl.

    Prudential poszukuje spadkobierców posiadaczy polis wystawionych w Polsce przed II Wojną Światową. Bohaterami naszych spotów są potomkowie naszych przedwojennych klientów. Pani Izabela i Pan Jacek opowiadają, co oznacza dla nich wiarygodność i dotrzymanie słowa danego przez Prudential ponad 75 lat temu.

     

    2014-01-31 14:06

    Komiksy pełne postanowień – konkurs Prudential na Facebooku

    Kto pamięta jeszcze postanowienia noworoczne? A kto już o nich zapomniał? Okres rozliczeń z postanowieniami noworocznymi dał pretekst do rozpoczęcia przez Prudential konkursu dla swoich fanów na profilu „Czas na przyszłość", umieszczonym na portalu społecznościowym Facebook.  

    2014-01-17 16:15

    Wywiad z prezesem Prudential w Polsce

    Abhishek Bhatia, prezes Prudential w Polsce, udzielił wywiadu redakcji internetowego periodyku Business Contact, wydawanego przez Brytyjsko-Polską Izbę Handlową. Prezes podsumował pierwszy rok działalności firmy oraz podzielił się refleksjami dotyczącymi polskiego rynku ubezpieczeń i gospodarki (tekst w języku angielskim).

    poprzednie 1 2 3 4 5
Kontakt dla mediów

Kontakt dla mediów

Damian Ziąber
+48 502 591 655

Dlaczego Prudential