Aktualności

  • 2018-05-15 08:00

    Polacy o ubezpieczeniach na życie: są potrzebne i stanowią dowód roztropności, ale decyzje o zakupie odkładane na później.

    Ponad połowa Polaków w wieku 25-45 lat pozytywnie ocenia ubezpieczenia na życie. Posiadanie polisy na życie to w naszej opinii przejaw roztropności i rozsądku. Niestety, pozytywne opinie nie przekładają się na kupno polis, wciąż istnieje duża luka ubezpieczeniowa, a niektóre wypowiedzi na temat ubezpieczeń na życie pełne są paradoksów i opinii sprzecznych ze sobą. To wnioski z najnowszego badania Prudential Family Index.

    2018-04-09 08:00

    Prudential walczy z prokrastynacją

    Od dzisiaj na ekranach stacji ogólnopolskich i kanałów tematycznych można obejrzeć nowy spot reklamowy Prudential. Kampanii telewizyjnej będą towarzyszyć aktywne działania online. Ubezpieczyciel przekonuje, że wcześniejsze ubezpieczenie na życie stanowi mniejsze obciążenie dla domowego budżetu. Chociaż według badań coraz więcej Polaków twierdzi, że ubezpieczenie na życie to przejaw roztropności i rozsądku, to jednak decyzję o zakupie polisy odwlekają na później, często zasłaniając się innymi, pozornie pilniejszymi sprawami. Czasem są to faktycznie istotne powody, a czasem tylko wymówki i wygodne preteksty. Z taką postawą postanowił w swojej najnowszej kampanii powalczyć Prudential, przekonując młodych bogów, że czas może działać na ich korzyść. Im wcześniej się ubezpieczą, tym mniej będzie to ich kosztowało.

    2016-06-24 12:25

    Brexit bez wpływu na klientów Prudential w Polsce

    Opuszczenie przez Wlk. Brytanię struktur Unii Europejskiej nie będzie miało wpływu ani na klientów, ani na przedstawicieli i firmy współpracujące z ubezpieczycielem w Polsce. Władze firmy podkreślają zaangażowanie firmy na polskim rynku i traktują jej obecność długookresowo.

    2016-01-28 16:00

    Prudential w Polsce z nowym prezesem

    Jarosław Bartkiewicz, doświadczony i doskonale znany na rynku menedżer Jarosław Bartkiewicz obejmie stanowisko prezesa Prudential w Polsce.

    2015-10-28 09:32

    Czy Polacy są jak młodzi bogowie?

    Prudential ruszył z kampanią reklamową, zachęcamy do myślenia o przyszłości i oszczędzania na emeryturę.

    poprzednie 1 2 3 4 5 ... 7
Kontakt dla mediów

Kontakt dla mediów

Damian Ziąber
+48 519 041 231

Dlaczego Prudential