Aktualności

  • 2014-05-28 16:31

    Prudential rozszerza ofertę ubezpieczeniową i wprowadza cztery nowe umowy dodatkowe z kompleksową ochroną na wypadek poważnych zachorowań i uszczerbku na zdrowiu

    Zwiększamy zakres ubezpieczeń, wychodząc poza tradycyjne na polskim rynku polisy na wypadek poważnego zachorowania i zwiększając
    do 54 chorób zakres poważnych zachorowań, obejmowanych przez polisę. To samo ma miejsce w odniesieniu do uszczerbku na zdrowiu
    – lista możliwych urazów obejmuje aż 29 pozycji, zapewniając ubezpieczonym jeden z najszerszych zakresów ochrony ubezpieczeniowej dostępnych na rynku, włączając w zakres zdarzeń  zarówno nieszczęśliwe wypadki jak i choroby.

    Szczegóły w informacji prasowej oraz na stronach http://prudentialczasnazdrowie.pl/powazne-zachorowanie/ 
    oraz http://prudentialczasnazdrowie.pl/powazny-uszczerbek/

    2014-03-14 10:52

    Historia spełnionych obietnic - nowa kampania Prudential

    Prudential ropoczął dzisiaj swoją nową kampanię informacyjno-reklamową. Poznaj prawdziwe historie potomków naszych przedwojennych klientów. Historie spełnionych obietnic na www.historieprudential.pl.

    Prudential poszukuje spadkobierców posiadaczy polis wystawionych w Polsce przed II Wojną Światową. Bohaterami naszych spotów są potomkowie naszych przedwojennych klientów. Pani Izabela i Pan Jacek opowiadają, co oznacza dla nich wiarygodność i dotrzymanie słowa danego przez Prudential ponad 75 lat temu.

     

    2014-01-31 14:06

    Komiksy pełne postanowień – konkurs Prudential na Facebooku

    Kto pamięta jeszcze postanowienia noworoczne? A kto już o nich zapomniał? Okres rozliczeń z postanowieniami noworocznymi dał pretekst do rozpoczęcia przez Prudential konkursu dla swoich fanów na profilu „Czas na przyszłość", umieszczonym na portalu społecznościowym Facebook.  

    2014-01-17 16:15

    Wywiad z prezesem Prudential w Polsce

    Abhishek Bhatia, prezes Prudential w Polsce, udzielił wywiadu redakcji internetowego periodyku Business Contact, wydawanego przez Brytyjsko-Polską Izbę Handlową. Prezes podsumował pierwszy rok działalności firmy oraz podzielił się refleksjami dotyczącymi polskiego rynku ubezpieczeń i gospodarki (tekst w języku angielskim).

    2013-12-06 17:42

    Nowy przedświąteczny konkurs Prudential na Facebooku

    Dokładnie w Mikołajki Prudential wystartował z nowym przedświątecznym konkursem dla fanów swojego profilu na Facebooku - Czas na przyszłość. Idea zabawy nawiązuje do kalendarza adwentowego. W specjalnej aplikacji konkursowej każdy może codziennie  odsłaniać inspirację, która zachęca całą rodzinę do bardziej kreatywnego przygotowania się do tegorocznych Świąt Bożego Narodzenia. Przy okazji uczestnicy mają szansę wygrania atrakcyjnych nagród.

    poprzednie 1 2 3 4 5
Kontakt dla mediów

Kontakt dla mediów

Damian Ziąber
+48 502 591 655

Dlaczego Prudential